TAREFA DO
LUNS 8-6-20
OS LUNS TOCA MATEMÁTICAS
FAREMOS,
NO LIBRO DO 3º TRIMESTRE, AS PÁXINAS 182, 184, 188. 200 e 203
INDICACIÓNS:
PAX 182:
EX 1: Aquí
hai unha mistura das operacións estudadas este curso: sumas levando,
sen
levar de tres
números e restas sen levar. Diferenciar ben sumas de restas polo
signo.
EX 2: Dúas
sumas levando e unha resta sen levar, a colocar ben na cuadrícula e
a realizar.
PAX 184: EX 1: Nesa
táboa deben completar os números que faltan desde o 1 ata o 99
contando de 2
en 2. É dicir, SON
OS NÚMEROS IMPARES MENORES QUE 100.
Despois
deben COLOREAR de vermello os que teñen 5 unidades (familia do 5,
acaban en 5),
RODEAR de azul os que teñen 5 decenas (do 51 ao 59) e TACHAR os
que teñen 7
unidades (familia do 7, os que acaban en 7).
EX 2: Escriben,
ONDE LLES INDICAN SEGUNDO A SÚA POSICIÓN, o nome en
castellano do
número de cada ábaco. (PISTA: 3º: quince).
PAX 188: EX 1: Os conceptos de rectángulo,
triángulo e círculo son moi intuitivos e doados de
discriminar.
Coidado coas dúas posicións dos rectángulos (horizontal ou
vertical).
Este
exercicio ten 5 partes:
1ª: Completar a
táboa contando as figuras que hai de cada color.
2ª: Contar os
rectángulos azuis.
3ª: Contar TODOS
os triángulos.
4ª: Indicar de
cal das tres figuras hai máis.
5ª: Contar TODAS
as figuras. Pódeno facer de 2 maneiras: CONTÁNDOAS TODAS
ARRIBA DE
TODO NA PÁXINA, OU SUMANDO OS NÚMEROS QUE
FORON POÑENDO
NA TÁBOA DA 1ª PARTE.
PAX
200:
EX
1:
Iniciámonos
na interpretación de gráficos de barras sinxelos. Estes son
bastante
doados e o que
lles preguntan, normalmente, téñeno diante dos ollos.
Neste
caso é un grafico sobre o número de nen@s
que van no bus os 5 días lectivos
da semana.
1ª
PREGUNTA: Mirando a altura de cada barra, escriben o número de nen@s
que foron
en bus cada
día.
2ª PREGUNTA: Estanlles preguntando polo
edificio máis alto.
3ª PREGUNTA: Pregúntanlles pola barra máis
pequena.
4ª
e 5ª PREGUNTAS: Nos dous casos trátase de sumar @s nen@s
que viaxaron en autobús entre dous
días
distintos. Que fagan as sumas, levando ou sen levar, nun papel
aparte.
PAX 203:
EX 4: Neste caso o gráfico
de barras vai sobre os cartos recollidos para axudar nunha
inundación.
1ª
PREGUNTA: Mirar
as barras e poñer cantos euros se recolleron cada día lectivo.
2ª PREGUNTA: Ë o día coa barra máis alta.
3ª PREGUNTA: É o día coa barra máis baixa.
4ª PREGUNTA: Sumar os cartos recollidos entre
o xoves e o venres (facer a suma nun papel aparte) e
escribir
a solución: Recogimos
_______ euros.
EX
5:
DITADO
DE NÚMEROS: Imos deixar aos/ás alumnos/as que escriban os DEZ
NÚMEROS QUE LLES DEA A GANA.
…………………………………………………………………………………………………………...
Comentarios
Publicar un comentario