SOLUCIÓNS
LUNS 25-5-20 MATEMÁTICAS
PAX 163: EX 1: Cerradas:
1ª, 3ª, 5ª e 6ª. As outras abertas.
EX 2: Corríxese
véndoo.
PAX 164: EX 1: AMARELOS:
96, 90, 92, 95. Os outros van de rosa.
EX 2: Son
os amarelos da actividade anterior, en castellano ( Noventa y seis….)
EX 3: cuarto-sexto,
octavo-décimo, primero-tercero, quinto-séptimo, segundo-cuarto
PAX 168: EX 1: Os
que hai que escribir con cifras: 76, 59
EX
2:
26,
59, 32
EX
3:
.53,
96, 34, 69
EX
4: De
maior a menor: 97>85>74>60>52>47>23>13
PAX
169:
EX 5:
séptimo-noveno,
cuarto-sexto
EX
6: 68-70
14-16
85-87 28-30
37-39 59-61
EX
7: 6D
2U 9D 8U
3D 5U 5D 3U
4D 1U 7D 8U
EX
8: 12<21
84>67 93>39
65=65 47<74
59<60
EX
9: Copiar os números
propostos.
PAX 170:
EX 1:
Os
resultados, pola orde das contas do libro, son: 82, 65, 97, 84 e 70.
Teñen que colorear
a 1ª, a 4ª e a 5ª estrela.
EX
2:
57
53
50 82
53 60
EX
3:
32
+ 20+ 7 = 59 hamacas en total.
……………………………………………………………………………………………
TAREFA
DO MARTES 26/5/20
OS
MARTES TOCA
LINGUA
GALEGA
FAREMOS,
NO LIBRO DO 3º TRIMESTRE, AS PÁXINAS 219, 220, 221, 226 e 233
INDICACIÓNS
PAX
219: EX 1: Teñen que
seleccionar o tempo e formas correctas do verbo. Os
conceptos
de presente, pasado e futuro son bastante intuitivos, e creo
que
lles resultará fácil.
EX
2: Deben escribir tres frases,
unha en cada pauta, sobre a súa experiencia
persoal.
A 1ª que empece por Onte…,
a 2ª por Hoxe….,
e a 3ª por
Mañá….
PAX
220: EX 1: Len
o texto e rodean DE VERMELLO es,
e DE AZUL ex.
Despois
contestan a unha sinxela pregunta sobre o texto.
EX
2: Fácil formar o nome dos
debuxos collendo e ordenando as sílabas.
PAX
221: EX 3: Fácil,
mirando ben elixen o oficio correcto dos personaxes.
EX
4: Tachar
es nos
dous sitios e copiar o texto como queda. Se tiveran que
romper
algunha palabra ao cambiar de liña, xa saben como facelo.
EX
5: Rodean no dictado as sílabas
pedidas, con esas cores.
NON
SE COPIA O
DITADO.
PAX
226: Primeiro teñen que ler ben un texto sobre a historia das
máquinas.
Despois
farán os tres puntos.
1º
PUNTO: Teñen que rodear eses
tres verbos que lles indican nesa folliña.
Para
relacionar
as cores pedidas co tempo verbal, que
lembren
:Antes (pasado)….., Agora (presente)…., No futuro
(futuro)….
2º
PUNTO: Subliñan no texto de
arriba unha palabra
con x, e que inventen
unha
breve frase que a inclúa.
3º
PUNTO: No texto de arriba
localizar os antónimos/contrarios das
palabras
dadas.
PAX
233 : EX 1: Coas pistas que
lles dan, teñen que debuxar e pintar o sinal de paso
EX
2: Brevemente contestan a esas
tres preguntas sobre o semáforo da foto.
Comentarios
Publicar un comentario