SOLUCIÓNS LUNS 25-5-20 MATEMÁTICAS

PAX 163: EX 1: Cerradas: 1ª, 3ª, 5ª e 6ª. As outras abertas.
EX 2: Corríxese véndoo.

PAX 164: EX 1: AMARELOS: 96, 90, 92, 95. Os outros van de rosa.
EX 2: Son os amarelos da actividade anterior, en castellano ( Noventa y seis….)
EX 3: cuarto-sexto, octavo-décimo, primero-tercero, quinto-séptimo, segundo-cuarto

PAX 168: EX 1: Os que hai que escribir con cifras: 76, 59
EX 2: 26, 59, 32
EX 3: .53, 96, 34, 69
EX 4: De maior a menor: 97>85>74>60>52>47>23>13

PAX 169: EX 5: séptimo-noveno, cuarto-sexto
EX 6: 68-70 14-16
85-87 28-30
37-39 59-61
EX 7: 6D 2U 9D 8U
3D 5U 5D 3U
4D 1U 7D 8U
EX 8: 12<21 84>67 93>39
65=65 47<74 59<60
EX 9: Copiar os números propostos.

PAX 170: EX 1: Os resultados, pola orde das contas do libro, son: 82, 65, 97, 84 e 70.
Teñen que colorear a 1ª, a 4ª e a 5ª estrela.
EX 2: 57 53
50 82
53 60
EX 3: 32 + 20+ 7 = 59 hamacas en total.





……………………………………………………………………………………………









TAREFA DO MARTES 26/5/20

OS MARTES TOCA LINGUA GALEGA

FAREMOS, NO LIBRO DO 3º TRIMESTRE, AS PÁXINAS 219, 220, 221, 226 e 233

INDICACIÓNS

PAX 219: EX 1: Teñen que seleccionar o tempo e formas correctas do verbo. Os
conceptos de presente, pasado e futuro son bastante intuitivos, e creo
que lles resultará fácil.
EX 2: Deben escribir tres frases, unha en cada pauta, sobre a súa experiencia
persoal. A 1ª que empece por Onte…, a 2ª por Hoxe…., e a 3ª por
Mañá….
PAX 220: EX 1: Len o texto e rodean DE VERMELLO es, e DE AZUL ex.
Despois contestan a unha sinxela pregunta sobre o texto.
EX 2: Fácil formar o nome dos debuxos collendo e ordenando as sílabas.
PAX 221: EX 3: Fácil, mirando ben elixen o oficio correcto dos personaxes.
EX 4: Tachar es nos dous sitios e copiar o texto como queda. Se tiveran que
romper algunha palabra ao cambiar de liña, xa saben como facelo.
EX 5: Rodean no dictado as sílabas pedidas, con esas cores.
NON SE COPIA O DITADO.

PAX 226: Primeiro teñen que ler ben un texto sobre a historia das máquinas.
Despois farán os tres puntos.
1º PUNTO: Teñen que rodear eses tres verbos que lles indican nesa folliña.
Para relacionar as cores pedidas co tempo verbal, que
lembren :Antes (pasado)….., Agora (presente)…., No futuro
(futuro)….
2º PUNTO: Subliñan no texto de arriba unha palabra con x, e que inventen
unha breve frase que a inclúa.
3º PUNTO: No texto de arriba localizar os antónimos/contrarios das
palabras dadas.

PAX 233 : EX 1: Coas pistas que lles dan, teñen que debuxar e pintar o sinal de paso
de peóns. Se non lles sae podedes ensinarllo, por exemplo AQUÍ
EX 2: Brevemente contestan a esas tres preguntas sobre o semáforo da foto.

Comentarios

Publicacións populares deste blog