SOLUCIÓNS
DO XOVES 4/620 CIENCIAS NATURAIS
PAX 90: EX 14:
1 - teclado-escribir
2-rato-moverse e dar ordes 3-pantalla-ver o que fas
4-torre-gardar
programas e traballos.
EX 15: A
impresora
PAX 91: EX 16:
Todos menos a cadeira e o
lapis.
EX 17:
Os dous primeiros en cruz,
o terceiro recto.
PAX 93: Hai
unha sinxela experiencia que poden facer na casa se tedes algún
deses bolis.(Podedes subir algunha foto ao blog se queredes).Se non,
é facil imaxinala ou recordala e marcar a casilla correcta da
pregunta.
Hai
que marcar a primeira casilla.
O que teñen
en común os obxectos do fondo é un MUELLE.
PAX 94: EX 1:
Son aparellos eléctricos, electrodomésticos.
Funcionan con
enerxía (corriente) eléctrica.
Úsanse no fogar,
na casa.
EX 2: O
intruso é a bombilla.
EX3: Perruqueiro/a
médico/a
pintor/a
agricultor/a
PAX 95: EX 1: Esta
actividade, aínda que está pensada para facerse toda oralmente,
pareceume
interesante
porque lles pregunta cousas sobre un CATÁLOGO como seguro
que tedes
moitos na casa.
Poden familiarizarse con conceptos importantes como CATÁLOGO,
CARO/BARATO,
REBAIXA, GARANTÍA etc. Non importa que non saiban
algunhas cousas, o
bo é que lles vaian soando, e todo o que lle expliquedes será
benvido.
É un catálogo
dunha tenda/csadea de electrodomésticos. Produto + caro LAVADORA.
+ barato MICROONDAS.
REBAIXA = MENOS CUSTO. Garantía 3 anos, que nese
tempo se se
estropea che devolven os cartos ou che dan outro produto idéntico.
EX 2:
Si que ten suficiente
diñeiro.
50 – 40 = 10 euros
que lle devolverán de cambio.
………………………………………………………………………………………………………...
TAREFA D0,
VENRES 5-6-20
OS VENRES TOCA SOCIAIS
e VALORES
CIENCIAS SOCIAIS
FAREMOS,
NO LIBRO DE SOCIAIS, AS PÁXINAS 92, 93, 94, 95, 96 e 97
INDICACIÓNS:
PAXS 92 e 93:
Constitúen o inicio da
lección 8, sobre o calendario. Na páxina 92 hai varios puntiños
que se contestan oralmente e mirando dentro da lección. Non pasa
nada porque non saibal algunha cousa, como os meses de memoria,
porque iso é o que imos estudar.
Na páxina
93, ademáis de mirar e aprender cousas das estacións, HAI QUE PEGAR
O SEU NOME, ARRANCÁNDOO AO FINAL DO LIBRO NO SITIO CORRESPONDENTE .
PAX 94:
É importante ler a
información sobre as unidades de medida do tempo.
EX
1:
Buscar
ao final as pegatinas e pegalas no sitio correcto.
A pregunta oral
sobre os días en vermello QUE A FAGAN SÓ CUN PAR DELES
(por exemplo 25 de
decembro e 6 de xaneiro, que os coñecen de sobra)
EX 2: Poñer os 7 días
da semana, separados por guións ou comas, e con letra minúscula
menos o Luns.
Despois que subliñen os días lectivos.
PAX
95:
EX
3:
Trátase
de mirar o círculo das estacións do ano e máis ou menos aprender
cando
empeza e acaba cada
unha e que meses comprenden.
Tamén
mirando o gráfico intentan contestar ORALMENTE a esas 4 preguntas.
EX
4:
Escriben
a data do seu aniversario e, volvendo mirar o gráfico das estacións,
indican en
que estación se
atopa.
PAXS
96 e 97:
Son
dúas páxinas con moitas pequenas lecturas sobre as 4 estacións e
uns pequenos diver-exercicios como adiviñas, sinalar os erros e
aprender refráns das estacións. Que o lean todo.
……………………………………………………………………………………………………………..
VALORES SOCIAIS E CÍVICOS
FAREMOS,
NO CADERNO ENVIADO, AS PÁXINAS 16,
18,19 ,20 e 21
+++ Non esquecer recortar e pegar os sellos
onde os haxa, sobre todo nas páxinas que saltamos,, que aínda que
non as fagamos si que poden lelas.
++++ Ler a cabeceira das páxinas sempre
antes de facer a actividade, para aprender cousas dos valores
traballados en cada unha. A ver se van prendendo n@s
alumn@s de 1º EP.
PAX 16:
Poden
debuxar, colorear e recortar o corazón con ese lema (¡PONLE
CORAZÓN!),
siquiera nun papel vello, e
colocalo onde sexa que lles recorde a diario o seu
compromiso de mellorar cada día.
PAX
18:
No
exercicio 1 deben plantexarse esa hipotética situación na que
atopasen unha moeda
na clase e que farían, de entre
as alternativas propostas. A ver se se dan conta que hai
máis dunha moralmente válida e
outras que non.
No 2º exercicio trátase de
pensalo ao revés e verbalizalo: que che gustaría que fixese
outr@ que atopase a túa moeda.
PAX
19:
Deben
marcar o que farían nesa hipotética situación familiar. Tod@s
van marcar o
correcto, pero, se podedes,
forzáde@s un pouco a razoarvos por que.
PAXS
20
e 21:
Aquí
van traballar o valor da diversidade, co que se pretende resaltar a
valía das
diferencias
individuais. Para iso propóñenlles, ademais
de ler a información das dúas
páxinas,
recortar e armar 2 sinxelos xogos, por diante e por detrás, anverso
e reverso,
nos que se verán un
neno e dúas nenas cunhas mensaxes importantes sobre o tema
traballado. Podedes
facer fotos.
………………………………………………………………………………………………………….
Comentarios
Publicar un comentario