SOLUCIÓNS DO XOVES 4/620 CIENCIAS NATURAIS


PAX 90: EX 14: 1 - teclado-escribir 2-rato-moverse e dar ordes 3-pantalla-ver o que fas
4-torre-gardar programas e traballos.
EX 15: A impresora

PAX 91: EX 16: Todos menos a cadeira e o lapis.
EX 17: Os dous primeiros en cruz, o terceiro recto.
PAX 93: Hai unha sinxela experiencia que poden facer na casa se tedes algún deses bolis.(Podedes subir algunha foto ao blog se queredes).Se non, é facil imaxinala ou recordala e marcar a casilla correcta da pregunta.
Hai que marcar a primeira casilla.
O que teñen en común os obxectos do fondo é un MUELLE.
PAX 94: EX 1: Son aparellos eléctricos, electrodomésticos.
Funcionan con enerxía (corriente) eléctrica.
Úsanse no fogar, na casa.
EX 2: O intruso é a bombilla.
EX3: Perruqueiro/a médico/a
pintor/a agricultor/a

PAX 95: EX 1: Esta actividade, aínda que está pensada para facerse toda oralmente, pareceume
interesante porque lles pregunta cousas sobre un CATÁLOGO como seguro que tedes
moitos na casa. Poden familiarizarse con conceptos importantes como CATÁLOGO,
CARO/BARATO, REBAIXA, GARANTÍA etc. Non importa que non saiban
algunhas cousas, o bo é que lles vaian soando, e todo o que lle expliquedes será
benvido.

É un catálogo dunha tenda/csadea de electrodomésticos. Produto + caro LAVADORA.
+ barato MICROONDAS. REBAIXA = MENOS CUSTO. Garantía 3 anos, que nese
tempo se se estropea che devolven os cartos ou che dan outro produto idéntico.
EX 2: Si que ten suficiente diñeiro.
50 – 40 = 10 euros que lle devolverán de cambio.
………………………………………………………………………………………………………...








TAREFA D0, VENRES 5-6-20

OS VENRES TOCA SOCIAIS e VALORES


CIENCIAS SOCIAIS

FAREMOS, NO LIBRO DE SOCIAIS, AS PÁXINAS 92, 93, 94, 95, 96 e 97

INDICACIÓNS:

PAXS 92 e 93: Constitúen o inicio da lección 8, sobre o calendario. Na páxina 92 hai varios puntiños que se contestan oralmente e mirando dentro da lección. Non pasa nada porque non saibal algunha cousa, como os meses de memoria, porque iso é o que imos estudar.
Na páxina 93, ademáis de mirar e aprender cousas das estacións, HAI QUE PEGAR O SEU NOME, ARRANCÁNDOO AO FINAL DO LIBRO NO SITIO CORRESPONDENTE .

PAX 94: É importante ler a información sobre as unidades de medida do tempo.

EX 1: Buscar ao final as pegatinas e pegalas no sitio correcto.
A pregunta oral sobre os días en vermello QUE A FAGAN SÓ CUN PAR DELES
(por exemplo 25 de decembro e 6 de xaneiro, que os coñecen de sobra)
EX 2: Poñer os 7 días da semana, separados por guións ou comas, e con letra minúscula
menos o Luns. Despois que subliñen os días lectivos.
PAX 95:
EX 3: Trátase de mirar o círculo das estacións do ano e máis ou menos aprender cando
empeza e acaba cada unha e que meses comprenden.
Tamén mirando o gráfico intentan contestar ORALMENTE a esas 4 preguntas.
EX 4: Escriben a data do seu aniversario e, volvendo mirar o gráfico das estacións, indican en
que estación se atopa.

PAXS 96 e 97: Son dúas páxinas con moitas pequenas lecturas sobre as 4 estacións e uns pequenos diver-exercicios como adiviñas, sinalar os erros e aprender refráns das estacións. Que o lean todo.




……………………………………………………………………………………………………………..










VALORES SOCIAIS E CÍVICOS

FAREMOS, NO CADERNO ENVIADO, AS PÁXINAS 16, 18,19 ,20 e 21

+++ Non esquecer recortar e pegar os sellos onde os haxa, sobre todo nas páxinas que saltamos,, que aínda que non as fagamos si que poden lelas.

++++ Ler a cabeceira das páxinas sempre antes de facer a actividade, para aprender cousas dos valores traballados en cada unha. A ver se van prendendo n@s alumn@s de 1º EP.


PAX 16: Poden debuxar, colorear e recortar o corazón con ese lema (¡PONLE CORAZÓN!),
siquiera nun papel vello, e colocalo onde sexa que lles recorde a diario o seu
compromiso de mellorar cada día.

PAX 18: No exercicio 1 deben plantexarse esa hipotética situación na que atopasen unha moeda
na clase e que farían, de entre as alternativas propostas. A ver se se dan conta que hai
máis dunha moralmente válida e outras que non.

No 2º exercicio trátase de pensalo ao revés e verbalizalo: que che gustaría que fixese
outr@ que atopase a túa moeda.

PAX 19: Deben marcar o que farían nesa hipotética situación familiar. Tod@s van marcar o
correcto, pero, se podedes, forzáde@s un pouco a razoarvos por que.

PAXS 20 e 21: Aquí van traballar o valor da diversidade, co que se pretende resaltar a valía das
diferencias individuais. Para iso propóñenlles, ademais de ler a información das dúas
páxinas, recortar e armar 2 sinxelos xogos, por diante e por detrás, anverso e reverso,
nos que se verán un neno e dúas nenas cunhas mensaxes importantes sobre o tema
traballado. Podedes facer fotos.

………………………………………………………………………………………………………….

Comentarios

Publicacións populares deste blog