SOLUCIÓNS
LUNS 1-6-20 MATEMÁTICAS
PAX 174:
EX 1:
Corríxese visualmente.
EX 2: Hai
2 de cada.
PAX 175: EX 3: Corríxese
visualmente.
EX 4:
V, F, F, V, V
EX 5: rectángulo,
círculo, triángulo
PAX 176: EX 1: SOLES:
74, 83, 82, 89,79, 88
NUBES: 28, 15, 41,
40, 57, 66
EX
2:
83>78>58>18
96>93>49>39
PAX
177:
EX 3:
15
+ 9= 24 páginas 29 – 15 = 14 páginas 25
+
29 = 54 páginas
EX
4:
8
triángulos, 31 círculos, 12
rectángulos
(coidado
cos cadrados!)
EX
5:
Dictado
de números desde 501 ata 520.
PAX 179:
EX
1:
PUNTOS
NIETO: 8, 12, 1O
ABUELO 1ª PARTIDA:
4 PTOS
NIETO 3ª PARTIDA:
1O PTOS
LA MEJOR PARTIDA
DEL ABUELO FUE LA 2ª.
EL ABUELO MENTRE
LAS 3 PARTIDAS LOGRÓ 15 PTOS.
EX
2:
TELÉFONO
MÓVIL
…………………………………………………………………………………………….
TAREFA
DO MARTES 2/6/20
OS
MARTES TOCA
LINGUA
GALEGA
FAREMOS,
NO LIBRO DO 3º TRIMESTRE, AS PÁXINAS 234, 235, 236, 237 e 240
INDICACIÓNS
PAX
234: EX 1: Utilizan tres cores
distintas para rodear as 3 FAMILIAS DE
PALABRAS
(recoñeceranas porque se parecen moito).
EX
2: Riscar a palabra intrusa que
non é da familia é facil. Para
engadir outra
de
cada familia poden necesitar axuda. Suxerencias: escola-maremoto-
motociclista
PAX
235: EX 1: Colocar os pronomes
persoais concordando co seu verbo é moi
intuitivo
e moi fácil para @s nen@s. Coidado
co da frase de Toño, que
ten
que empezar por MAIÚSCULA.
EX
2: Teñen que poñer no sitio
das palabras vermellas unha destas, a que
corresponda:
Eu, Ti, El, Ela, Nós,
V.os, Eles, Elas
PAX
236: EX 1: Diferencian entre
os signos de preguntar (interrogación) e de emoción (admiración),
coloreando os globos como lles piden. Despois
marcan
a norma e aprenden que en galego é distinta
que en
castelán.
EX
2: Primeiro len as dúas
preguntas coa entonación de preguntar. Despois
copian
as frases cambiando o signo de preguntar polo de emoción (!),
que
xa leva tamén punto final, e vólvenas ler, pero agora, en vex de
preguntando,
con emoción.
PAX
237: EX 3: Teñen que ordenar
as frases para facer unha pregunta e unha
exclamación.
Que non esquezan comezar por maiúscula e poñer ao
final
o signo ? ou
!, que xa levan punto final.
EX
4: Hai que buscar
as pegatinas ao final do libro, pegalas, e inventar unha
pregunta
, empezando con maiúscula e terminando con ?, para cada
resposta.
EX
5: Non facemos o ditado, SÓ
HAI QUE RODEAR OS SIGNOS DA COR
INDICADA.
PAX
240
: EX 1:
Hai
tres parellas que son familia de palabras (os seus nomes
parécense)
que hai que rodear da mesma cor e copiar na mesma
pauta.
Tamén
hai dúas palabras e debuxos intrusos COS QUE NON SE FAI
NADA.
EX
2: Relacionar con frechas para
formar dúas oracións con sentido.
Despois
copiámolas en cadansúa pauta, coas normas de sempre:
empezamos
con maiúscula e terminamos con punto final.
NON
SE FAI O DITADO (EX 3)
Comentarios
Publicar un comentario