TAREFA DO
LUNS 25-5-20
OS LUNS TOCA MATEMÁTICAS
FAREMOS,
NO LIBRO DO 3º TRIMESTRE, AS PÁXINAS 163, 164, 168, 169 e 170.
INDICACIÓNS:
PAX 163: EX 1: Mirando
a información e debuxos da parte de arriba da páxina clasificarán
facilmente
esas liñas en
abertas ou cerradas.
EX 2: Aquí
repasan as liñas coa cor pedida, segundo sexan abertas ou cerradas.
PAX 164: EX 1: Colorean
segundo a posición do 9. Podemos recordarlles quen é ese número
(cifra) na
clase,
(funnciona
ben).
EX 2: Hai
que copiar os números da actividade 1 colorealos
de amarelo, e poñerlles o
nome, en castellano.
EX 3: Con
letra, en castellano, escribimos os números ordinais ANTERIOR E
POSTERIOR AO DO
CENTRO.
PAX 168: EX 1: Repaso
de ábaco. Escribir o número ou representalo. Para isto último usar
as cores
correspondentes, e
recomendo poñer raíñas en vez de boliñas, vense mellor.
EX
2:
Cos
números dos ábacos da actividade 1, escoller os que lles din as
pistas, e copialos
en castellano.
EX
3:
Moi
fácil, escribir eses números.
EX
4: Ordenamos
empezando polo maior. A BOCA COME AO MÁIS GRANDE.
PAX
169:
EX 5:
Anterior
e posterior en ordinais. En castellano..
EX
6: O
mesmo que no ex 5, pero con cifras, números cardinais.
EX
7: Descompoñer
os números de 2 cifras en decenas e unidades.
EX
8: O
igual é fácil. Para > ou < , a boca come ao máis grande.
EX
9: Empezamos
o ditado de números en 31, e deberían chegar ao 50.
PAX 170:
EX 1:
Hai
unhas sumas levando e unhas restas sen levar. Fanas, e despois
colorean as
estrelas con
números comprendidos entre os dados.
EX
2:
Recomendo
utilizar un papel en sucio para colocar e facer as sumas e restas en
vertical. Despois
colorean a solución de cada unha de verde verdadeiro, e xa obteñen
pistas de se
nalgunha se equivocaron.
EX
3: Teñen
que sumar o número de hamacas de cada cor, colocando ben os tres
números na
cuadrícula,
poñendo o signo máis, a raia de sumar, e facendo a operación.
ATENCIÓN Á
COLOCACIÓN DO 7. DIRÉMOSLLES QUE É AZUL E TEN QUE
IR DEBAIXO DAS
OUTRAS CIFRAS AZUIS (UNIDADES). Ao final hai que
completar a
solución do problema.
Comentarios
Publicar un comentario