SOLUCIÓNS MARTES 19/5/20 LINGUA GALEGA

PAX 204: EX 1: forza, cabezudo, zoolóxico
cinco, abecedario
EX 2: Convencín. doces, celebrará, Xinzo
PAX 205: EX 3: A sílaba que máis se repite é ce.
EX 4: Cecilio, policía, municipal, azul, Alza, brazos
EX 5: VERMELLO: praza, Pazo, zume, zamburiñas
AZUL: cenorias, Celeste, Lucía
PAX 208: EX 1: Son un ourizo.
EX 2: comeremos, primos
EX 3: Rodean comeremos de azul no ex 2.

PAX 209 EX 4: Son irmáns.
María violonchelo.
peza, doce
EX 5: Resposta tipo: O trasno vai á praia. (Subliñar vai de vermello)
As fadas van á montaña. (Subliñar van de azul)
EX 6: NON SE FAI!

PAX 218 :
EX 1: noite e día frío e calor
EX 2: antigos-Modernos duro-brandas

……………………………………………………………………………………………..

TAREFA DE HOXE MÉRCORES 20/5/20

HOXE TOCA LENGUA CASTELLANA

FAREMOS, NO LIBRO DO 3º TRIMESTRE, AS PÁXINAS 236, 237, 238, 239 e 242.

INDICACIÓNS

PAX 236: EX 1: Que elixan libremente as palabras que serven para dicir como é.
EX 2: Colorean igual os contrarios/antónimos.
EX 3: Teñen que volver copiar o texto na pauta, substituindo as palabras en
negrita polos seus contrarios.

PAX 237: EX 1: É un exercicio oral, e de resposta libre, procurando usar os tres tempos:
presente, pasado e futuro.
EX 2: Por lóxica, élles moi fácil unir cada frase co momento temporal
correspondente.
EX 3: Completan as oracións indicando o que fixeron, fan ou farán,
procurando escribir o verbo no tempo correcto. Resposta persoal.

PAX 238: Nesta páxina repasamos a DIÉRESE, os dous puntiños que fan soar a u entre
a g e a e ou a i.

EX 1: Poden contestar libremente ás preguntas, pero o máis importante é que
se fixen e pronuncien ben o nome dos dous animais.
EX 2: Completar as palabras, CON OU SEN DIÉRESE, SEGUNDO A
PRONUNCIACIÓN.
EX 3: Volven ao exercicio 2 e rodean as palabras nas que soaba a u, que
deben ser as que lles puxeron diérese.
EX 4: Despois dos exercicios anteriores seralles moi fácil relacionar as dúas
columnas.

PAX 239: EX 5: Colorean a sílaba correcta e copian debaixo a palabra verdadeira,
despois de pronunciala.
EX 6: Len atentamente as definicións, e colocan cada palabra no seu sitio.
EX 7: Rodear as PALABRAS con güe, güi.
EX 8: Non se fai o dictado!!!!

PAX 242: EX 1: Que lean 2 ou 3 veces a poesía de Carmen Gil.
EX 2: Dúas das catro palabras definen mellor a lavadora da poesía. Que as
rodeen.
EX 3: Iniciación na rima. Xa coñecen o concepto de rima, e aquí teñen que
localizar na poesía palabras que acaban igual (que riman con) que as
que lles poñen.
……………………………………………………..………………………………….






Comentarios

Publicacións populares deste blog