SOLUCIÓNS
MARTES 19/5/20
LINGUA GALEGA
PAX
204: EX 1: forza, cabezudo,
zoolóxico
cinco,
abecedario
EX
2: Convencín. doces,
celebrará, Xinzo
PAX
205: EX 3: A sílaba que
máis se repite é ce.
EX
4: Cecilio,
policía, municipal, azul, Alza, brazos
EX
5: VERMELLO:
praza, Pazo, zume, zamburiñas
AZUL:
cenorias, Celeste, Lucía
PAX
208: EX 1: Son
un ourizo.
EX
2: comeremos, primos
EX
3: Rodean comeremos
de azul no ex 2.
PAX
209 EX 4: Son irmáns.
María
violonchelo.
peza,
doce
EX
5: Resposta tipo: O trasno vai
á praia. (Subliñar vai
de vermello)
As
fadas van á montaña. (Subliñar
van de azul)
EX
6: NON SE FAI!
PAX
218 :
EX
1: noite e día
frío e calor
EX
2: antigos-Modernos
duro-brandas
……………………………………………………………………………………………..
TAREFA
DE HOXE MÉRCORES 20/5/20
HOXE
TOCA
LENGUA
CASTELLANA
FAREMOS,
NO LIBRO DO 3º TRIMESTRE, AS PÁXINAS 236, 237, 238, 239 e 242.
INDICACIÓNS
PAX
236: EX 1: Que elixan
libremente as palabras que serven para dicir como é.
EX
2: Colorean igual os
contrarios/antónimos.
EX
3: Teñen que volver copiar o texto na pauta, substituindo as
palabras en
negrita
polos seus contrarios.
PAX
237: EX 1: É
un exercicio oral, e de
resposta libre, procurando usar os tres tempos:
presente,
pasado e futuro.
EX
2: Por lóxica, élles moi
fácil unir cada frase co
momento temporal
correspondente.
EX
3: Completan as oracións
indicando o que fixeron, fan
ou farán,
procurando
escribir o verbo no tempo correcto. Resposta persoal.
PAX
238: Nesta páxina repasamos a DIÉRESE, os dous puntiños
que fan soar a u entre
a
g e a e ou a i.
EX
1: Poden contestar libremente ás preguntas, pero o máis
importante é que
se
fixen e pronuncien ben o nome dos dous animais.
EX
2: Completar as palabras, CON OU SEN DIÉRESE, SEGUNDO A
PRONUNCIACIÓN.
EX
3: Volven ao exercicio 2 e rodean as palabras nas que soaba a u,
que
deben
ser as que lles puxeron diérese.
EX
4: Despois dos exercicios anteriores seralles moi fácil
relacionar as dúas
columnas.
PAX
239: EX 5: Colorean a sílaba
correcta e copian debaixo a palabra verdadeira,
despois
de pronunciala.
EX
6: Len atentamente as
definicións, e colocan cada palabra no seu sitio.
EX
7: Rodear as PALABRAS con güe,
güi.
EX
8: Non se fai o dictado!!!!
PAX
242: EX 1: Que lean 2 ou 3
veces a poesía de Carmen Gil.
EX
2: Dúas das catro palabras
definen mellor a lavadora da poesía. Que as
rodeen.
EX
3: Iniciación na rima. Xa
coñecen o concepto de rima, e aquí teñen que
localizar
na poesía palabras que acaban igual (que riman con) que as
que
lles poñen.
……………………………………………………..………………………………….
Comentarios
Publicar un comentario