SOLUCIÓNS DE ONTE MÉRCORES 13/5/20 LENGUA CASTELLANA

+++O texto do final das tarefas de onte aprénderono @s nen@s na clase para ir coñecendo os signos de puntuación. Cando o len pronúncianos (só por esa vez) e sáelles como unha rima moi pegadiza.
……………………………………………………………………………………………..

PAX 220: EX 1: feliz y contento
EX 2: cansado-agotado sencillo-fácil veloz-rápido triste-apenado
EX 3: corta-parte friega.lava adorna-decora
PAX 221: EX 1: Respuesta libre.
EX 2: duermen, salta, vuelan, lee
EX 3: Respuestas libres (mínimo 5 palabras por oración).
PAX 222:
EX 1: Rodear a batería.
EX 2: Teñen que dicir oralmente: “Por comas”
EX 3: Ler parando nas comas.
EX 4: Blanco, amarillo y naranja.

PAX 223: EX 5: (Pode variar a orde):” una lámpara, unas gafas, un jarrón, un móvil,
una jarra de leche y un libro.”
EX 6: Lunes, martes, miércoles, jueves, viernes, sábado y domingo
EX 7: Len o ditado e rodean as 3 comas.
EX 8: Non se fai!!!!
……………………………………………………..……………………………………....

TAREFA DE HOXE, XOVES 14-5-20

HOXE TOCA NATURAIS

FAREMOS, NO LIBRO DE NATURAIS, AS PÁXINAS 75. 76 e 77

INDICACIÓNS:

PAX 75 : Primeiro len a información importante da parte de arriba da páxina.
EX 10: Parécenme bastante extensas e complicadas de facer estas experiencias, así que
QUE AS LEAN, QUE APELEN Á SÚ MEMORIA E A SÚA EXPERIENCIA (a
do barro seguro que lles soa ou lles é familiar) E QUE AS COMENTEN CON
VÓS.
EX 11: Poñer 1, 2 e 3 é relativamente sinxelo. Para as preguntas, con resposta oral, hai que
guial@s ata a resposta: “A manteiga, pola calor, pasou de sólido a líquido”.
PAX 76 : Tamén empezamos leno, 2 ou 3 veces a información de cor verde, sobre separar e
reciclar.

EX 12: Lemos moi atentamente o folleto de cor amarela, sobre estes temas, e despois
indicamos na pauta, coa axuda dos pais, algunha desas cousa lidas que practicamos
ou procuramos practicar na nosa casa.
PAX 77: EX 13: Na parte de arriba escribimos o que eran orixinariamente eses obxectos.
Na parte de abaixo escribimos en que se converteron despois de reciclalos/reutilizalos
(a ver que lles parece o do medio, eu non o teño moi claro).

EX 14: Elixen un dos 4 obxectos, o que prefiran, e debuxan en que poderían convertelo para
que lles servise para algo, e así reciclalo e reutilizalo. Que coloreen o resultado e
debaixo lle poñan brevemente o que é.

…………………………………………………………………………………………………………

Comentarios

Publicacións populares deste blog