NOTA IMPORTANTE

Estimadas/os nais/pais de 1º:

Tendo en conta a relación entre o tempo que queda de curso e a extensión dos diferentes libros de texto, desde hoxe iniciaremos a concreción das ACTIVIDADES FUNDAMENTAIS DAS MATERIAS, sobre todo das linguas e de matemáticas.
Ë dicir, imos facer aquelas actividades coas cales considero que é importante que @s alumn@s teñan alomenos un mínimo contacto este curso.
Deste xeito iréivolas indicando debidamente cada día, e non vos extrañedes se se producen saltos nos libros ou mesmo voltas atrás. O tempo e as circunstancias obrígannos; pero queda todo anotado e máis adiante ou no próximo curso arbitraremos solucións para acometer as tarefas que non nos dese tempo neste, así como afianzar as vistas durante o 3º trimestre.

Moitas grazas pola vosa colaboración.
…………………………………………………………………………………………………………….



TAREFA DE HOXE, LUNS 18-5-20

HOXE TOCA MATEMÁTICAS

Por suxerencia dalgúns/algunhas de vós imos empezar coas SUMAS LEVANDO. DESTE XEITO:

FAREMOS, NO LIBRO DO 3º TRIMESTRE, AS PÁXINAS 144 e 145. Tamén as páxinas 151, 158, 159 e 162.

INDICACIÓNS:

++++++Para as sumas levando eu ensináralles que a levada empezaba en 10, que na clase é o número de Alma. Así , hai nen@s que teñen levada, desde o 10 ata o 15, e tamén ata o 19.
Ensinarémoslles que, ao chegar ou pasar de 10 na suma vertical, poñan un pauciño ou un un pequeniño enriba da seguinte decena ou centena E QUE A SUMEN. Aquí un exemplo:

    1
    4 7
+ 2 5
______
   7 2

Aquí vos deixo a dirección dun vídeo, que lles podedes poñer, onde lles explican como se suma levando: https://www.youtube.com/watch?v=KGkXJ8EYdYI
……………………………………………………………………………………………………………..



PAX 144:
EX 1: Despois da explicación do libro, hai que completar ou facer dese xeito esas sumas con
levada.
EX 2: Completar as casillas da serie, sumando o que indican as frechas.

PAX 145: EX 3: Facer esas sumas levando, e, no fondo, poñer os dous números requiridos.
EX 4: Sumar os ovos das 2 serpes e aplicar a levada. Colocar ben a cuenta na cuadrícula
(torcido repetido, facerlle a proba do lapis) e escribir a solución. (Retahíla da clase:
Na cuadrícula operación e na casilla solución.”)
EX 5: Indicacións similares ás do exercicio anterior.
EX 6:. Poden facer con vós oralmente o cálculo mental.Intentar que conten sen dedos, a ver
se lle pillan o truco a estas contas, que son moi doadas.

PAX 151: EX 5: Teñen que marcar cunha X as casillas necesarias para xuntar os cartos indicados en
cada fila da táboa.
EX 6: Ler o que pensa o neno, pensar e elixir a resposta correcta do test. (Pódese usar
diñeiro real ou figurado para representar o problema)
EX 7: Comezaremos o ditado de números no 181 e deberiamos chegar ata o 200.
PAX 158: EX 1: Os números ordinais adoitan ser moi sinxelos de aprender para @s nen@s. Neste
exercicio hai que mirar os debuxos do principio da páxina, fixarse, e completar unhas
pautas ou casillas con palabras que poden ser ordinais (número ou letra en castelán)
ou o nome do obxecto que ocupa unha determinada posición.
PAX 159: EX 2: Poñendo cada palabra na posición e orde que se indica- e separando ben as palabras- sairalles unha frase con sentido. Unha pista: a 1ª palabra é a que vai con maiúscula e a
última a que vai con punto (como indica o seu ordinal tamén).
EX 3: Dúas cousas: 1º colorear cada camiseta como se indica e despois, no fondo da páxina,
responder a unha pregunta.
PAX 162: EX 1: Despois de ler e ver a diferencia entre líneas rectas e curvas, deben repasar o
toldo como lles indican.
EX 2: Decorar o 1º bolso con liñas curvas de cor azul, e o 2º bolso con liñas rectas de cor
rosa (para este poden empregar unha regra).

……………………………………………………………………………………………………………..


Comentarios

Publicacións populares deste blog