+++ Bos días, no blog da clase de 1º tedes unha pestana para poder consultar as tarefas d@s mestres/as especialistas que imparten no curso, por se vos é cómodo acceder a todo o traballo desde o mesmo sitio. Un saúdo.

SOLUCIÓNS LUNS 11-5-20 MATEMÁTICAS

PAX 148:
EX 1: 3 EUROS, 5 EUROS
EX 2: 25, 35, 15
EX 3: Rodean todo menos o billete de 5.

PAX 149: EX 4: Teñen 12 euros e poden comprar os cromos, a peonza, o libro e o ioio. Hai outra
forma de entendelo (sumar o prezo dos obxectos), igualmente válida, entón dserían o
ioio e a peonza.
EX 5: Irene 18 euros, Mario 14 euros.
EX 6:. Teñen que devolverlle 3 euros, con dúas moedas de euro e dúas de 50 céntimos.
Hai varias outras formas de devolver 3 euros: 2+1, 1+1+1…...
PAX 150: EX 1: Pola orde en que aparecen con cifras: 8D 6U ochenta y seis, 6D 9U sesenta y
nueve, 8D 5U ochenta y cinco, 8D 7U ochenta y siete.
EX 2: 82, ochenta y cuatro
87, 89
setenta y nueve, 81
EX 3: ESTE EXERCICIO NON O FACEMOS, ATA QUE EMPECEMOS A SUMAR
CON LEVADAS.
EX 4: Faltan: 70, 73, 76, 82, 85
…………………………………………………………………………………………………………


TAREFA DE HOXE MARTES 12/5/20

HOXE TOCA LINGUA GALEGA

FAREMOS, NO LIBRO DO 3º TRIMESTRE, AS PÁXINAS 194, 201, 202 e 203

+++Os conceptos necesarios para facer a maior parte dos exercicios xa se trataron na clase, pero algúns de seguro que haberá que recordarllos. Eu tamén o vou facer aquí nas:

INDICACIÓNS

PAX 194: Lemos o diario de Antía e contestamos a tres preguntas/actividades.
1ª: Rodeamos o que atopou e escribimos unha oración breve, de 4 ou 5
palabras que o explique, respectando as normas ortográficas.
2ª: Buscamos no diario o que nos piden e copiámolo ben.
3ª: Moitas solucións posibles. Importante recordarlles que a oración, sexa
máis longa ou máis curta, EMPEZA CON LETRA MAIÚSCULA E
TERMINA CON PUNTO.
PAX 201: EX 1: Lemos a postal que Rosa lles enviou aos seus avós, entendémola e
pedímoslles aos pais que nos expliquen as partes máis importantes da
postal: encabezado-saúdo inicial, despedida, dirección á que se envía,
sello….
Despois facemos dúas actividades:
1ª: Na pauta de arriba apuntamos o nome e apelido do avó e da avoa.
Na pauta de abaixo copiamos a súa dirección, que se ve na postal.
2ª: Supostamente, a nena envía a postal desde Sanxenxo...
EX 2: Explicamosllo e copiámolo ben cunha oración de máximo 7-8
palabras.
PAX 202 : Entender o concepto de SINÓNIMOS é sinxelísimo. Un par de exemplos con palabras coñecidas (alegre-contento, subir-elevar…….) e xa o pillan.
EX 1: Hai que volver escribir o texto, cambiando as palabras destacadas
polos seus sinónimos, que están na lista de arriba. Con lóxica e
pensando un pouco sae. Intentar que lles caiba nesas dúas pautas .
NON É POESÍA!
EX 2: Facer parellas de sinónimos por cores e escribir na pauta unha oración
de 6 ou 7 palabras que inclúa tres delas, cada unha cunha cor distinta.
PAX 203: Os conceptos de singular (un só) e plural (máis de 1) xa os vimos varias veces na clase, e resúltanlles moi intuitivos e moi fáciles.

IMPORTANTE: OS VERBOS SON PALABRAS QUE INDICAN
ACCIÓNS (traballar, comer, vestirse..) E PODEN
ADOPTAR MOITAS FORMAS, LIXEIRAMENTE
DISTINTAS. PARA IDENTIFICALOS NUNHA
ORACIÓN PREGUNTAMOS que pasou? que fixo….? Que
fixeron…? que din das rosas?…..e a 1ª palabra ou a 2ª
palabra (despois do que) que pronuncien será o verbo.

EX1: Escribir as frases en singular é sinxelo. Para rodear o verbo seguide os
pasos que vos indico máis arriba.
EX 2: Con 3-4 palabras completan as oracións dicindo o que ven. Despois
rodean o verbo, de vermello na de arriba e de azul na de abaixo.

……………………………………………………………………………………………..

Comentarios

Publicacións populares deste blog