+++ Bos
días, no blog da clase de 1º tedes unha pestana para poder
consultar as tarefas d@s mestres/as
especialistas que imparten no curso, por se vos é cómodo acceder a
todo o traballo desde o mesmo sitio. Un saúdo.
SOLUCIÓNS
LUNS 11-5-20 MATEMÁTICAS
PAX 148:
EX 1: 3
EUROS, 5 EUROS
EX 2: 25,
35, 15
EX 3: Rodean
todo menos o billete de 5.
PAX 149: EX 4: Teñen
12 euros e poden comprar os cromos, a peonza, o libro e o ioio. Hai
outra
forma
de entendelo (sumar o prezo dos obxectos), igualmente válida, entón
dserían o
ioio
e a peonza.
EX 5:
Irene 18 euros, Mario 14
euros.
EX 6:.
Teñen que devolverlle 3
euros, con dúas moedas de euro e dúas de 50 céntimos.
Hai
varias outras formas de devolver 3 euros: 2+1, 1+1+1…...
PAX 150: EX 1: Pola
orde en que aparecen con cifras: 8D 6U ochenta y seis, 6D 9U
sesenta y
nueve, 8D 5U
ochenta y cinco, 8D 7U ochenta y siete.
EX
2: 82,
ochenta y cuatro
87, 89
setenta y nueve,
81
EX
3: ESTE EXERCICIO NON O FACEMOS, ATA QUE EMPECEMOS A SUMAR
CON LEVADAS.
EX
4: Faltan:
70, 73, 76, 82, 85
…………………………………………………………………………………………………………
TAREFA
DE HOXE MARTES 12/5/20
HOXE
TOCA LINGUA
GALEGA
FAREMOS,
NO LIBRO DO 3º TRIMESTRE, AS PÁXINAS 194, 201, 202 e 203
+++Os
conceptos necesarios para facer a maior parte dos exercicios xa se
trataron na clase, pero algúns de seguro que haberá que
recordarllos. Eu tamén o vou facer aquí nas:
INDICACIÓNS
PAX
194: Lemos o diario de Antía e
contestamos a tres preguntas/actividades.
1ª:
Rodeamos o que atopou e escribimos unha oración breve, de 4 ou 5
palabras
que o explique, respectando as normas ortográficas.
2ª:
Buscamos no diario o que nos
piden e copiámolo ben.
3ª:
Moitas solucións posibles.
Importante recordarlles que a oración, sexa
máis
longa ou máis curta, EMPEZA CON LETRA MAIÚSCULA E
TERMINA
CON PUNTO.
PAX
201: EX 1: Lemos a postal que
Rosa lles enviou aos seus avós, entendémola e
pedímoslles
aos pais que nos expliquen as partes máis importantes da
postal:
encabezado-saúdo inicial, despedida, dirección á que se envía,
sello….
Despois
facemos dúas actividades:
1ª:
Na pauta de arriba apuntamos o
nome e apelido do avó e da avoa.
Na
pauta de abaixo copiamos a súa dirección, que se ve na postal.
2ª:
Supostamente, a nena envía a
postal desde Sanxenxo...
EX
2: Explicamosllo e copiámolo
ben cunha oración de máximo 7-8
palabras.
PAX
202 : Entender o concepto de
SINÓNIMOS é sinxelísimo. Un par de exemplos con palabras
coñecidas (alegre-contento, subir-elevar…….) e xa o pillan.
EX
1: Hai que volver escribir o
texto, cambiando as palabras destacadas
polos
seus sinónimos, que están na lista de arriba. Con lóxica e
pensando
un pouco sae. Intentar que lles caiba nesas dúas pautas .
NON
É POESÍA!
EX
2: Facer parellas de sinónimos
por cores e escribir na pauta unha oración
de
6 ou 7 palabras que inclúa tres delas, cada unha cunha cor distinta.
PAX
203: Os conceptos de singular
(un só) e plural (máis de 1) xa os vimos varias veces na
clase, e resúltanlles moi intuitivos e moi fáciles.
IMPORTANTE:
OS VERBOS SON PALABRAS QUE INDICAN
ACCIÓNS (traballar, comer,
vestirse..) E PODEN
ADOPTAR MOITAS FORMAS,
LIXEIRAMENTE
DISTINTAS. PARA IDENTIFICALOS
NUNHA
ORACIÓN
PREGUNTAMOS que
pasou? que
fixo….? Que
fixeron…?
que
din das rosas?…..e a 1ª palabra ou a 2ª
palabra
(despois do que)
que pronuncien será o verbo.
EX1:
Escribir as frases en singular
é sinxelo. Para rodear o verbo seguide os
pasos
que vos indico máis arriba.
EX
2: Con 3-4 palabras completan
as oracións dicindo o que ven. Despois
rodean
o verbo, de vermello na de arriba e de azul na de abaixo.
……………………………………………………………………………………………..
Comentarios
Publicar un comentario