Bos días, hoxe @s de 1º compartimos a alegría de alguén que
se fai maior (maior de 6 anos):
……………………………………………………………………………………………………………..
SOLUCIÓNS
MARTES 12-5-20 LINGUA
GALEGA
PAX 201: EX 1 : Xurxo
Castro e María Rei
Rúa Nova, 20,
Ribeira
O reverso da
postal supoñemos que é a primeira foto.
EX 2: (RESPOSTA
TIPO): Para enviar unha postal á familia cando estás de vacacións.
PAX 202: EX 1: Celébrase
o primeiro concurso de alimentos orixinais!
Os rivais
preparan os ingredientes. Non poden errar!
EX 2:
ESCOLA-COLEXIO
NENO-RAPAZ FABA-FEIXÓN
(RESPOSTA
TIPO): O neno atopou un feixón na escola.
PAX 203 EX 1: A
mestra prepara o mural.
O neno agarda polo
mestre.
A postal é
preciosa!
EX 2: Xosé
xoga co tren. Rodeamos
xoga de
vermello)
Xosé
e Xulia xogan coa pelota.(Rodeamos
xogan) de azul.
++++++Valen frases
diferentes
…………………………………………………………………………………………………………
TAREFA
DE HOXE MÉRCORES 13/5/20
HOXE
TOCA
LENGUA
CASTELLANA
FAREMOS,
NO LIBRO DO 3º TRIMESTRE, AS PÁXINAS 220, 221, 222 E 223
INDICACIÓNS
PAX
220: EX 1: Coma
onte en galego, traballamos os sinónimos. Este exercicio ten
resposta
libre, teñen que rodear como cren que se sinte o neno, co
obxectivo
de darse conta que
hai dúas palabras QUE SIGNIFICAN O
MESMO.
EX
2: Que
utilicen 4 cores distintas para facer PARELLAS DE
SINÓNIMOS.
EX
3: Teñen que volver copiar as frases na pauta, substituindo as
palabras en
vermello
polas da lista de arriba. Fácil.
PAX
221: EX 1: É
un exercicio oral, pódenvos dicir a vós en alto o que lles piden, e
que se
fixen nas palabras subliñadas. DICÍMOSLLES QUE SON VERBOS
E
EXPRESAN ACCIÓNS.
EX
2: Por lóxica, élles moi
fácil rodear a forma do verbo, en singular ou
plural,
axeitada.
EX
3: Completan as oracións ata
un mínimo de 5 palabras, a 1ª vai ser o
que
se deduce mirando os debuxos. Que escriban en castelán e non
esquezan
o punto final.
PAX
222: Nesta páxina seguimos explicando para que serven as comas:
para separar
elementos
dunha serie ou enumeración, menos a última palabra, que se
encadena
con “y” (“e” en galego). Ao ler indica unha
pequena pausa, bastante
máis
breve cá dos puntos.
EX
1: Rodean o instrumento que non aparece na oración.
EX
2: ORALMENTE teñen que dicir que os instrumentos na oración
están
separados
POR COMAS.
EX
3: Práctica da coms na lectura, en cada unha teñen que parar un
pouquiño,
menos
ca nos puntos.
EX
4: Copian as tres cores (en castelán) que lles piden e que di o
ex 3.
Empezan
por maiúscula, separan as dúas primeiras cores cunha coma e
as
dúas ultimas por “y”, e poñen punto final:______________ ,
______________
y _____________ .
PAX
223: EX 5: Teñen que completar
escribindo os 6 obxectos que hai enriba da mesa.
O
primeiro ten que ser a lámpara,
poñen comas para separar os 5
primeiros,
empezan por articulo (un, una, unos, unas…..) e o quinto e o
sexto
sepáranos por “y un/una/unos/unas/…...”
EX
6: Escriben os sete días da
semana en castellano. Só poñen letra maiúscula
no
primeiro (Lunes, ….), poñen comas entre os seis primeiros e
acaban
así:
“… , y domingo.”
EX
7: Len o dictado, parando nas
comas e rodéanas.
EX
8: Non se fai!!!!
……………………………………………………..………………………………….
++++++Para
terminar o traballo de hoxe, que vos lean este texto, que coñecen e
lles gusta, e que vos expliquen, se se acordan, de que se trata:
Había
unha paloma; que se foi a Marte.
Non
daba volvido. Pobre animal.
…………………………………………………………………………………………….
Comentarios
Publicar un comentario